Spravujte svoje služby pohodlne s aplikáciou Moja DIGI

Dátum: 13. marca 2025


Majte všetky svoje zmluvy prehľadne na dosah ruky s našou novou aplikáciou Moja DIGI. Stiahnite si ju do svojho mobilného zariadenia a získajte jasný prehľad o aktivovaných službách, vystavených faktúrach aj realizovaných platbách.

Čo všetko vám ponúka aplikácia Moja DIGI?

  • prehľad vašich aktivovaných služieb
  • zmluvy a faktúry na jednom mieste
  • úhrada faktúr priamo cez aplikáciu
  • rýchla aktivácia extra balíkov
  • jednoduchá aktualizácia osobných údajov
  • aktivácia elektronickej faktúry
  • prehľad noviniek a akcií

Ako získať aplikáciu Moja DIGI?

Aplikácia Moja DIGI je dostupná pre zariadenia s operačným systémom AndroidiOS. Stiahnuť si ju môžete prostredníctvom vášho obchodu s aplikáciami – Google play App store.

Ako sa prihlásiť do aplikácie Moja DIGI?

Pre prihlásenie sa do aplikácie Moja DIGI (eKonto) je potrebné mať vytvorenú registráciu.

  • Mam vytvorenú registráciu

Ak už máte registráciu v zákazníckom portáli Moja DIGI (eKonto), prihlásenie do aplikácie je rýchle a jednoduché. Stačí zadať svoje prihlasovacie údaje – e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste si nastavili pri registrácii.

  • Nemám vytvorenú registráciu

Ak ešte registráciu v zákazníckom portáli Moja DIGI (eKonto) nemáte, je potrebné si ju vytvoriť zadaním vášho mena, priezviska a čísla zmluvy (váš variabilný symbol) v aplikácii, prípadne na stránke ekonto.digislovakia.sk/registracia. Následne si nastavíte prihlasovacie údaje (e-mail a heslo), ktoré budete používať pri každom prihlásení do vášho eKonta.

Zákaznícky portál je k dispozícii aj na počítači. Stačí navštíviť stránku ekonto.digislovakia.sk/prihlasenie a všetky výhody služby Moja DIGI môžete využívať aj bez potreby stiahnutia aplikácie.

Q&A

Ako sa môžem prihlásiť do aplikácie Moja DIGI?

Ak už máte registráciu v zákazníckom portáli e-Konto, prihláste sa do aplikácie Moja DIGI pomocou svojho emailu a hesla.

Ak ešte nie ste registrovaní, vytvorte si účet zadaním svojho mena, priezviska a čísla zmluvy.

Zabudol som prihlasovacie heslo k aplikácii Moja DIGI. Ako mám postupovať?

Na prihlasovacej obrazovke kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo?“, zadajte vaše údaje potrebné na obnovenie hesla (číslo zmluvy a email) a postupujte podľa pokynov, ktoré vám zašleme.

Svoje zabudnuté heslo si môžete obnoviť aj prostredníctvom našej webovej stránky ekonto.digislovakia.sk/zabudnute-heslo.

Môžem cez aplikáciu Moja DIGI uhradiť svoje faktúry?

Áno, faktúry môžete jednoducho uhradiť priamo v aplikácii pomocou online platby.

Na akých zariadeniach môžem používať aplikáciu Moja DIGI?

Aplikácia Moja DIGI je dostupná pre zariadenia s operačným systémom AndroidiOS.

Môžem používať aplikáciu Moja DIGI aj na počítači?

Zákaznícky portál je k dispozícii aj na počítači. Stačí navštíviť stránku ekonto.digislovakia.sk/prihlasenie a všetky výhody služby Moja DIGI môžete využívať aj bez potreby stiahnutia aplikácie.

Kde nájdem číslo zmluvy?

Číslo vašej zmluvy je rovnaký údaj ako variabilný symbol a je viditeľný napríklad na vašej faktúre za služby DIGI.

 

Majte všetky svoje zmluvy prehľadne na dosah ruky s našou novou aplikáciou Moja DIGI. Stiahnite si ju do svojho mobilného zariadenia a získajte jasný prehľad o aktivovaných službách, vystavených faktúrach aj realizovaných platbách.

Čo všetko vám ponúka aplikácia Moja DIGI?

[su_list icon="icon: arrow-right" icon_color="#3174b8" indent="1"]
  • prehľad vašich aktivovaných služieb
  • zmluvy a faktúry na jednom mieste
  • úhrada faktúr priamo cez aplikáciu
  • rýchla aktivácia extra balíkov
  • jednoduchá aktualizácia osobných údajov
  • aktivácia elektronickej faktúry
  • prehľad noviniek a akcií
[/su_list]

Ako získať aplikáciu Moja DIGI?

Aplikácia Moja DIGI je dostupná pre zariadenia s operačným systémom AndroidiOS. Stiahnuť si ju môžete prostredníctvom vášho obchodu s aplikáciami – Google play App store.

[su_row][su_column size="1/2" center="no" class=""] [/su_column] [su_column size="1/2" center="no" class=""] [/su_column][/su_row]

Ako sa prihlásiť do aplikácie Moja DIGI?

Pre prihlásenie sa do aplikácie Moja DIGI (eKonto) je potrebné mať vytvorenú registráciu. [su_list icon="icon: arrow-right" icon_color="#3174b8" indent="5"]
  • Mam vytvorenú registráciu
[/su_list]

Ak už máte registráciu v zákazníckom portáli Moja DIGI (eKonto), prihlásenie do aplikácie je rýchle a jednoduché. Stačí zadať svoje prihlasovacie údaje – e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste si nastavili pri registrácii.

[su_list icon="icon: arrow-right" icon_color="#3174b8" indent="5"]
  • Nemám vytvorenú registráciu
[/su_list]

Ak ešte registráciu v zákazníckom portáli Moja DIGI (eKonto) nemáte, je potrebné si ju vytvoriť zadaním vášho mena, priezviska a čísla zmluvy (váš variabilný symbol) v aplikácii, prípadne na stránke ekonto.digislovakia.sk/registracia. Následne si nastavíte prihlasovacie údaje (e-mail a heslo), ktoré budete používať pri každom prihlásení do vášho eKonta.

Zákaznícky portál je k dispozícii aj na počítači. Stačí navštíviť stránku ekonto.digislovakia.sk/prihlasenie a všetky výhody služby Moja DIGI môžete využívať aj bez potreby stiahnutia aplikácie.

Q&A

[su_accordion][su_spoiler title=" Ako sa môžem prihlásiť do aplikácie Moja DIGI? " open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""] Ak už máte registráciu v zákazníckom portáli e-Konto, prihláste sa do aplikácie Moja DIGI pomocou svojho emailu a hesla. Ak ešte nie ste registrovaní, vytvorte si účet zadaním svojho mena, priezviska a čísla zmluvy. [/su_spoiler] [su_spoiler title=" Zabudol som prihlasovacie heslo k aplikácii Moja DIGI. Ako mám postupovať? " open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""] Na prihlasovacej obrazovke kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo?“, zadajte vaše údaje potrebné na obnovenie hesla (číslo zmluvy a email) a postupujte podľa pokynov, ktoré vám zašleme. Svoje zabudnuté heslo si môžete obnoviť aj prostredníctvom našej webovej stránky ekonto.digislovakia.sk/zabudnute-heslo. [/su_spoiler] [su_spoiler title=" Môžem cez aplikáciu Moja DIGI uhradiť svoje faktúry? " open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""] Áno, faktúry môžete jednoducho uhradiť priamo v aplikácii pomocou online platby. [/su_spoiler] [su_spoiler title=" Na akých zariadeniach môžem používať aplikáciu Moja DIGI? " open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""] Aplikácia Moja DIGI je dostupná pre zariadenia s operačným systémom AndroidiOS. [/su_spoiler] [su_spoiler title=" Môžem používať aplikáciu Moja DIGI aj na počítači? " open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""] Zákaznícky portál je k dispozícii aj na počítači. Stačí navštíviť stránku ekonto.digislovakia.sk/prihlasenie a všetky výhody služby Moja DIGI môžete využívať aj bez potreby stiahnutia aplikácie. [/su_spoiler] [su_spoiler title=" Kde nájdem číslo zmluvy? " open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""] Číslo vašej zmluvy je rovnaký údaj ako variabilný symbol a je viditeľný napríklad na vašej faktúre za služby DIGI. [/su_spoiler] [/su_accordion]  

DIGI Novinky

Štartuje nová sezóna F1! Sledujte všetky preteky na Nova Sport 5

Spravujte svoje služby pohodlne s aplikáciou Moja DIGI

Zmena sídla spoločnosti DIGI SLOVAKIA, s.r.o.

JOJ Šport 2 doplní ponuku športových programov na DIGI

Call Now Button