Majte všetky svoje zmluvy prehľadne na dosah ruky s našou novou aplikáciou Moja DIGI. Stiahnite si ju do svojho mobilného zariadenia a získajte jasný prehľad o aktivovaných službách, vystavených faktúrach aj realizovaných platbách.
Čo všetko vám ponúka aplikácia Moja DIGI?
[su_list icon="icon: arrow-right" icon_color="#3174b8" indent="1"]
- prehľad vašich aktivovaných služieb
- zmluvy a faktúry na jednom mieste
- úhrada faktúr priamo cez aplikáciu
- rýchla aktivácia extra balíkov
- jednoduchá aktualizácia osobných údajov
- aktivácia elektronickej faktúry
- prehľad noviniek a akcií
[/su_list]
Ako získať aplikáciu Moja DIGI?
Aplikácia Moja DIGI je dostupná pre zariadenia s operačným systémom Android a iOS. Stiahnuť si ju môžete prostredníctvom vášho obchodu s aplikáciami – Google play a App store.
[su_row][su_column size="1/2" center="no" class=""]

[/su_column]
[su_column size="1/2" center="no" class=""]

[/su_column][/su_row]
Ako sa prihlásiť do aplikácie Moja DIGI?
Pre prihlásenie sa do aplikácie Moja DIGI (eKonto) je potrebné mať vytvorenú registráciu.
[su_list icon="icon: arrow-right" icon_color="#3174b8" indent="5"]
- Mam vytvorenú registráciu
[/su_list]
Ak už máte registráciu v zákazníckom portáli Moja DIGI (eKonto), prihlásenie do aplikácie je rýchle a jednoduché. Stačí zadať svoje prihlasovacie údaje – e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste si nastavili pri registrácii.
[su_list icon="icon: arrow-right" icon_color="#3174b8" indent="5"]
- Nemám vytvorenú registráciu
[/su_list]
Ak ešte registráciu v zákazníckom portáli Moja DIGI (eKonto) nemáte, je potrebné si ju vytvoriť zadaním vášho mena, priezviska a čísla zmluvy (váš variabilný symbol) v aplikácii, prípadne na stránke ekonto.digislovakia.sk/registracia. Následne si nastavíte prihlasovacie údaje (e-mail a heslo), ktoré budete používať pri každom prihlásení do vášho eKonta.
Zákaznícky portál je k dispozícii aj na počítači. Stačí navštíviť stránku ekonto.digislovakia.sk/prihlasenie a všetky výhody služby Moja DIGI môžete využívať aj bez potreby stiahnutia aplikácie.
Q&A
[su_accordion][su_spoiler title="
Ako sa môžem prihlásiť do aplikácie Moja DIGI?
" open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""]
Ak už máte registráciu v zákazníckom portáli
e-Konto, prihláste sa do aplikácie Moja DIGI pomocou svojho
emailu a hesla.
Ak ešte nie ste registrovaní, vytvorte si účet zadaním svojho mena, priezviska a čísla zmluvy.
[/su_spoiler]
[su_spoiler title="
Zabudol som prihlasovacie heslo k aplikácii Moja DIGI. Ako mám postupovať?
" open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""]
Na prihlasovacej obrazovke kliknite na tlačidlo
„Zabudnuté heslo?“, zadajte vaše údaje potrebné na obnovenie hesla (
číslo zmluvy a email) a postupujte podľa pokynov, ktoré vám zašleme.
Svoje zabudnuté heslo si môžete obnoviť aj prostredníctvom našej webovej stránky
ekonto.digislovakia.sk/zabudnute-heslo.
[/su_spoiler]
[su_spoiler title="
Môžem cez aplikáciu Moja DIGI uhradiť svoje faktúry?
" open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""]
Áno, faktúry môžete jednoducho uhradiť priamo v aplikácii pomocou online platby.
[/su_spoiler]
[su_spoiler title="
Na akých zariadeniach môžem používať aplikáciu Moja DIGI?
" open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""]
Aplikácia Moja DIGI je dostupná pre zariadenia s operačným systémom
Android a
iOS.
[/su_spoiler]
[su_spoiler title="
Môžem používať aplikáciu Moja DIGI aj na počítači?
" open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""]
Zákaznícky portál je k dispozícii aj na počítači. Stačí navštíviť stránku
ekonto.digislovakia.sk/prihlasenie a všetky výhody služby Moja DIGI môžete využívať aj bez potreby stiahnutia aplikácie.
[/su_spoiler]
[su_spoiler title="
Kde nájdem číslo zmluvy?
" open="no" style="simple" icon="arrow" anchor="" class=""]
Číslo vašej zmluvy je rovnaký údaj ako variabilný symbol a je viditeľný napríklad na vašej faktúre za služby DIGI.
[/su_spoiler]
[/su_accordion]